Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 15:13 - В процес на чакане..
Автор: cuci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1221 Коментари: 0 Гласове:
0



Да,стабилно съм си в процеса на чакането,който винаги ме довежда до отчаяни пристъпи на освирепялост и избиваща ме неимоверна простотия,граничеща със спотаена лудост.

В очакване съм на още една абсолютно обречена на застой вечер.Вечерта на мълчанието.И отново сполетяващия ме процес на чакането,изпълващ ме с надеждата за неусетно изплъзване на тези измъчващи ме часове от денонощието.Да се претъркули тази отиграна сцена и да не ме занимават повече с ГЛУПОСТИ!

Усещам как вече съжалявам за изгубеното време в тишина зад размиващите се погледи,пълни с тъга,яд,съжаление,гордост,може би и любов,но тя е прекалено притъпена от другите чувства.

Бегъл поглед..После пак се взира в нищото..Какво толкова търсиш в онази цепнатина на тавана,по дяволите?!Усещам тъгата в погледа,превръщаща се в безразличие и куп теглени майни на ум,но не тръгвам към теб..кракта ми се сковават /не от притеснение,а от гордост/..

И постепенно любопитството и мазохистичната ми природа взимат връх над всичко с единствената мисъл - колко ли още ще издържим и най-вече кой ще издържи до края и кой ще пренебрегне сценария и ще пусне неизтъркана плоча..Оставям това на времето,когато след войната побидителя и победения ще се прегърнат..




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cuci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107316
Постинги: 53
Коментари: 101
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930