Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 12:50 - С усмивка
Автор: cuci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
0



Усмихнат ден..въпреки сивотата в небето,въпреки безразличното ръмене, въпреки уморения полет на мечтите..В търсене на искрица пролетно настроение,въпреки че се е изгубила в плътността на мрачните облаци,надвиснали над всичко,ама и те не знаят защо..Небето плаче,но аз не го подкрепям в това му решение..и въпреки твърдата му настоятелност да ме обърка със сивотата си,че вече е време за ориентиране към спалнята,аз съм решила да будувам през симулирания от него мрак...В моментна обезсърченост намирам прокраднат стремеж към скритата красота на днешния ден..Да бъде намерен с цената на всичко най-малко заради личната ми изгода според егоистичната ми природа..На пук на натресеното злополучие с усмивка да го заровя и да го премахна от мисловното ми полезрение,за да запазя желанието да се чувствам добре в днешния песимистично окрасен облачен ден,стимулиращ ме да открия очарованието му,прокрадващо се зад мрачната обвивка и да го разкрия за себе си,за да задоволя егоистичната потребност да завърша този ден с усмивка.


Тагове:   усмивка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cuci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107367
Постинги: 53
Коментари: 101
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930